Βήματα που απαιτούνται για την επιστροφή:
Πώς λειτουργεί:
Το δικαίωμα επιστροφής είναι 14 ημερολογιακές ημέρες το οποίο ισχύει τόσο για φυσικά όσο και για νομικά πρόσωπα που έχουν αγοράσει προϊόντα από την (SC Tabara Telecom SRL).
Για να επωφεληθείτε από την επιστροφή προϊόντων εντός ημερολογίων 14 ημερών, τα παραπάνω πρέπει να ακολουθηθούν τα απαραίτητα βήματα για την επιστροφή.
Προσοχή!!!
Η χρέωση επιστροφής δεμάτων είναι δωρεάν και θα βαρύνει εμάς.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε τραπεζικό λογαριασμό που έχει ανοίξει σε lei εντός 10 ημερολογιακών ημερών.
Τα προϊόντα είναι κατάλληλα για επιστροφή εάν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραδόθηκαν (χωρίς γρατσουνιές, ζημιές, αξεσουάρ που λείπουν, ελλιπής συσκευασία). Η ζημιά στα προϊόντα ή η θέση τους σε κατάσταση μη πώλησης οδηγεί σε άρνηση επιστροφής ή αντικατάστασης με άλλα προϊόντα.
Αιτήματα που αποστέλλονται μετά από 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης δεν λαμβάνονται πλέον υπόψη.
Μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή των παραδοθέντων προϊόντων, εάν βρίσκεστε σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:
Έτσι, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ειδοποιήσει εγγράφως τον έμπορο ότι ακυρώνει την αγορά, χωρίς κυρώσεις και χωρίς να αναφέρει λόγο, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Εάν το προϊόν επιστραφεί σε κατάσταση που δεν μπορεί πλέον να πωληθεί ως καινούργιο, έχει γρατσουνιές, ζημιές, αξεσουάρ που λείπουν, ελλιπής συσκευασία) διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή.
Ισχύει αυτή η ρήτρα συν. O.G. 1302000, στην περίπτωση αγοράς προϊόντων από αυτόν τον ιστότοπο με χρήση τεχνικών απομακρυσμένης επικοινωνίας, εφαρμόζοντας τους ορισμούς που περιέχονται στην Ο.Γ. 1302000 άρθ. 2 γράμμα e.
Ο καταναλωτής δεν μπορεί να καταγγείλει μονομερώς τους ακόλουθους τύπους συμβάσεων, εκτός από τις περιπτώσεις που τα μέρη έχουν συμφωνήσει διαφορετικά:
Συμβάσεις για την προμήθεια προϊόντων ή υπηρεσιών των οποίων η τιμή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις των επιτοκίων της χρηματοπιστωτικής αγοράς που δεν μπορούν να ελεγχθούν από τον έμπορο.
Συμβάσεις για την προμήθεια προϊόντων που εκτελούνται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή προϊόντων σαφώς προσαρμοσμένων, καθώς και εκείνων που, από τη φύση τους, δεν μπορούν να επιστραφούν ή που μπορεί να υποβαθμιστούν ή να αλλοιωθούν γρήγορα.
Συμβάσεις για την προμήθεια εγγραφών ήχου, βίντεο ή προγραμμάτων υπολογιστή, εάν έχουν αποσφραγιστεί από τον καταναλωτή.
Σε περίπτωση που τα προβλήματα που σχετίζονται με την επιστροφή εξατομικευμένων προϊόντων δεν επιλυθούν φιλικά, το νομικό τμήμα θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα, συμπεριλαμβανομένων νομικών μέτρων κατά του πελάτη που αρνείται να παραλάβει τα παραγγελθέντα προϊόντα.
Περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται τα προϊόντα που παρουσιάζουν αποκλειστικά κατασκευαστικά σφάλματα αποτελούν εξαιρέσεις, οπότε, με βάση τις φωτογραφίες που το αποδεικνύουν, μπορούν να ληφθούν μέτρα που συνεπάγονται την αντικατάσταση του προϊόντος με ένα πανομοιότυπο
Τα προϊόντα που ζητήθηκαν δεν συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές στον ιστότοπο:
Εάν αποδειχθεί ότι το παραγγελθέν προϊόν δεν συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές της προσφοράς μας, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του για αντικατάσταση ή την πλήρη αποζημίωση της αξίας του προϊόντος.
Εάν συμφωνηθεί η αντικατάσταση με προϊόν υψηλότερης αξίας , θα πληρώσετε τη διαφορά, αντίστοιχα εάν η αξία είναι μικρότερη, θα λάβετε μερική επιστροφή χρημάτων μέχρι την αξία του προϊόντος αντικατάστασης. Τα έξοδα επιστροφής και μεταφοράς για το προϊόν αντικατάστασης, εάν υπάρχουν, βαρύνουν την Sc Tabara Telecom SRL.
Μη λειτουργικά προϊόντα τις πρώτες 24 ώρες από τη ρεσεψιόν ή δέματα που παρουσιάζουν ζημιές:
Εάν το ληφθέν προϊόν δεν λειτουργεί εντός των πρώτων 24 ωρών από την πραγματική παραλαβή, παραλαβή κατ' οίκον μέσω courier - μπορείτε να παραπονεθείτε για αυτό και να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος εντός αυτής της προθεσμίας, προκειμένου να το αντικαταστήσετε με νέο προϊόν .
Για τα προϊόντα των οποίων τα δέματα παρουσιάζουν ορατή ζημιά κατά την παραλαβή τους με courier, συνιστούμε να αρνηθείτε την παραλαβή τους.
Προϊόντα που παραδόθηκαν σε εσάς κατά λάθος:
Εάν λάβατε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, αναφέρετε το το συντομότερο δυνατό για να επιστρέψετε το προϊόν και να το αντικαταστήσετε με το σωστό. Όλα τα έξοδα επιστροφής και μεταφοράς του σωστού προϊόντος θα βαρύνουν την Sc Tabara Telecom SRL.
Σημείωση:
Τα προϊόντα είναι κατάλληλα για επιστροφή εάν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραδόθηκαν (χωρίς γρατσουνιές, ζημιές, αξεσουάρ που λείπουν, ελλιπής συσκευασία). Η ζημιά στα προϊόντα ή η θέση τους σε κατάσταση μη πώλησης οδηγεί σε άρνηση επιστροφής ή αντικατάστασης με άλλα προϊόντα.